Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El Consell ultima una eina informàtica que analitzarà en temps real la situació econòmica de l'illa
La crisi de 2008 va destruir un terç del teixit empresarial de Menorca. L’actual de moment ha tocat greument al 13%. Però és menys del que s’esperava en un inici. La pandèmia va esclatar en un moment de desacceleració i d’incertesa econòmica a l’illa per l’impacte que el Brèxit tindria sobre el sector turístic. Durant l’estiu, l’illa s’ha redescobert com un territori natural segur i els visitants nacionals han acabat salvant la temporada. Per tant, segons els economistes, a Menorca la crisi econòmica del coronavirus no és tan greu com es preveia inicialment quan va esclatar la pandèmia. La situació es va analitzar divendres vespre al Cercle Artístic de Ciutadella.
L’hivern es presenta incert pel que fa al consum. I la recomanació principal als empresaris és que comencin ja a preparar la temporada vinent, no dependre tant dels touroperadors i aprofitar les noves oportunitats.
Per a encarar el futur el Consell ultima una eina informàtica que analitzarà en temps real la situació econòmica de Menorca
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros