Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

La caiguda de les vendes ha obligat la concessionària a renunciar als darrers 3 anys i abaixar la persiana
La pandèmia fa desaparèixer nombrosos negocis, entre ells alguns d’emblemàtics com el quiosquet de la Plaça de les Palmeres de Ciutadella. La rebaixa del cànon municipal concedida per l’Ajuntament no ha estat suficient per evitar que abaixi definitivament la persiana. L’altre quiosc de la ciutat, el de la Plaça des Born, ja fa 8 anys que està tancat i sense ús.
La darrera concessionària feia tot just 7 anys que regentava el quiosquet de la Plaça de les Palmeres en concessió, però el negoci fa dècades que forma part del paisatge i la vida de Ciutadella.
La caiguda de les vendes d’aquest darrer any han obligat la concessionària a abaixar la persiana i renunciar als darrers 3 anys de concessió municipal.
L’Ajuntament de Ciutadella li va perdonar la mensualitat durant el confinament, i va rebaixar-la un 25% durant els mesos d’estiu, però assegura que per llei no pot abaixar el cànon.
El tancament del quiosc de ses Palmeres, s’afegeix al del quiosc de la Plaça des Born, abandonat des de fa 8 anys i sense que n’hagi sortit a concurs una nova concessió.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols