Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El personal sanitari està citat per aquest dimecres per rebre la segona dosi de la vacuna
Aquest dimarts s’han notificat dues noves morts per Covid a Menorca, una dona de 81 anys i un home de 92 que estaven ingressats a planta i que ja comptaven amb patologies prèvies. Amb aquestes dues, són ja 30 les persones que han perdut la vida amb covid a Menorca des que esclatà la pandèmia. Durant les darreres 24 hores s’han registrat també 29 nous casos de coronavirus i ha tornat a augmentar el nombre de crítics. Ara mateix hi ha 22 persones hospitalitzades, 7 d’elles a la Unitat de Cures Intensives. També hi ha 324 persones en seguiment per les UVAC. Entre elles, un resident a la península que ara roman allotjat a l’hotel Covid de s’Arenal den Castell.
Pel que fa a les vacunes, aquest dimecres s’ha citat personal sanitari per administrar-los la segona dosi, cosa que s’havia d’iniciar dilluns, però que s’ha retardat per la manca de dosis. També l’esperen rebre els més de 1.700 britànics residents a Menorca. Tot i el Brexit, els 330.000 ciutadans anglesos residents legalment al nostre país abans del 31 de desembre mantenen els seus drets de residència, treball i accés a la Seguretat Social, cosa que els hauria de garantir estar inclosos en els llistats de Salut.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat