Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La festa inaugural serà aquest dimarts al Teatre Principal de Palma
Reivindiquen la poesia com a eina salvadora i sanadora. També és llibertat, diuen, la mateixa que el Festival de Poesia de la Mediterrània ofereix a escriptors en perill com Nisrín Akram Khouri, refugiada síria i resident a Alacant des de fa 3 anys. Ella és una dels 9 poetes que participaran demà a l’acte central d’aquesta vint-i-quatrena edició del festival, que se celebrarà al Teatre Principal de Palma. També sonarà el contrabaix de Toni Cuenca, que acompanyarà la poesia que es recitarà en 5 idiomes.
El festival, obert a altres disciplines, s’estendrà fins al pròxim diumenge 4 de desembre amb la representació de l’espectacle ‘Malditas plumas’, de la companyia Sol Picó. Un dia abans, la sala petita del Principal de Palma acollirà l’espectacle musical i poètic ‘Animals de carretera’, de Francesc Company i Orquídea.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
El tribut In the Night reunirà prop de 75 músics i cantants en dues actuacions, aquest juliol, as Migjorn Gran i a Alaior