L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Amb tot, la jornada clau serà la de diumenge que ve quan se celebri la segona volta d'aquests comicis
A França, la participació a la primera volta de les eleccions legislatives ha pujat set punts respecte les darreres, situant-se al 25,9%. Els candidats i els principals líders polítics del país ja han votat.
Els col·legis electorals han obert amb normalitat a les 8.00 hores. Un dels més matiners ha estat Jordan Bardella, el gran favorit segons les enquestes. El candidat de l’extrema dreta es podria convertir, als 28 anys, en el Primer ministre més jove de la història de França. Per assolir la fita, però, hauria d’obtenir la majoria absoluta a l’Assemblea, segons ha promès en campanya, i, per ara, les enquestes li donen un 30% d’intenció de vot.
En segon lloc, hi podria quedar el Nou Front Popular, l’aliança d’esquerres formada a correcuita quan es van anticipar aquestes eleccions. En tercer lloc, quedarien els liberals del president Emanuel Macron i l’actual primer ministre, Gabriel Attal.
Amb tot, la jornada clau serà la de diumenge que ve quan se celebri la segona volta d’aquests comicis. Aquest diumenge només obtindran escó els candidats que obtenguin més del 50% dels vots a la seva circumscripció. L’increment de la participació fa pensar que hi haurà més candidats amb opció de passar a la segona volta per a la qual necessiten un mínim del dotze i mig per cent dels votants registrats.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues