Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Per illes, segons ha detallat, la participació ha estat del 34,82% a Mallorca; a Menorca, del 32,29% i a Eivissa, del 27,75%
111
La participació en les eleccions municipals, autonòmiques i insulars d’aquest 28 de maig ha estat fins a les 14.00 hores del 33,67% a Balears, 3,8 punts més que l’any 2019, quan la participació en aquesta hora va ser del 29,87%.
Així ho ha donat a conèixer la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, Mercedes Garrido, en una compareixença pública aquest diumenge, en el Consolat de Mar.
Per illes, segons ha detallat, la participació ha estat del 34,82% a Mallorca, 4,52 punts superior a 2019; a Menorca, del 32,29%, únicament 0,29 punts superior als anteriors comicis; a Eivissa, del 27,75%, 1,78 punts superior a 2019 i, finalment, a Formentera, d’un 28,60%, 5,47 punts per sobre de les anteriors eleccions.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes