Logo IB3N
X

Tot a punt per a la passarel·la ‘Aura’ de moda de Formentera

Deu marques mostraran les seves creacions, algunes inspirades en l'eclipsi del 12 d'agost, aquest divendres a la nit a la plaça de la Constitució de Sant Francesc

03/07/2026

Tot a punt per a la passarel·la ‘Aura’ de moda de Formentera

75

Deu marques de moda de Formentera mostraran les seves creacions, algunes inspirades en l’eclipsi del 12 d’agost. Entre aquestes, la firma Pahiesa de Formentera, que avui matí ens ha avançat una part de la col·lecció que desfilarà a la passarel·la i que vestirà de llum i llibertat de les dones. Equilibre també ha preparat una col·lecció per donar valor a les emocions de les dones.

Els estils van des de la moda de bany i la llenceria fins a la moda responsable, artesanal, mediterrània o inspirada en la natura. La plaça de la Constitució de Sant Francesc es convertirà en un escenari on brillaran el talent, la creativitat i la identitat de la moda feta a Formentera.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT