Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

El PECMA acaba d'entrar en vigor després de publicar-se al BOIB
L’Associació Nacional de Grans Empreses de distribució ANGED creu que la norma que determina per primer pic la grandària màxima de les noves superfícies comercials de Mallorca peca d’excés d’intervencionisme i que no respecta la lliure competència de mercat. Per això duran el PECMa als Tribunals.
Creuen insuficients els 40.000 metres quadrats que es contempla per nous supermercats a la zona de Palma i a Marratxí, 13 mil metres quadrats a Inca i Manacor, 4 mil en les principals zones turístiques, 1.500 metres quadrats en les poblacions de dimensió mitjana i tant sols 700 en la resta d’illa.
L’objectiu de la norma és fomentar el comerç de proximitat. Una reivindicació històrica de les patronals del petit i mitjà comerç que es mostren satisfetes amb la darrera reducció aconseguida després de l’aprovació inicial. A més, celebren que els nous projectes queden supeditats a qüestions mediambientals i de mobilitat.
El darrer any i mig, d’ençà la moratòria de llicències del Consell de Mallorca, el Govern ha rebut 13 peticions per construir grans superfícies comercials. 6, enguany. Totes han estat denegades.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada