L’aigua emprada per regar els camps de golf mallorquins és “100% reciclada“. Així ho ha assegurat el president de la patronal Associació de Camps de Golf de Mallorca, Luis Nigorra, a l’equip d’IB3 Notícies.
De fet, Nigorra assegura que és gràcies als camps de golf que molta d’aquesta aigua reciclada no es tira a la mar: “És una aigua que no té cost d’oportunitat, ni cap altre ús alternatiu. Regant amb aquesta aigua el camps de golf, es redueix el que es llança a la mar i s’utilitza per a una activitat que aporta molta riquesa“.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €