La Penya arriba a Màlaga amb la novetat del migcampista esquerrà de 17 anys del planter, Pau Ferrer
La Penya Esportiva de Santa Eulària serà el darrer equip illenc en arribar a la Costa del Sol per a la fase d’ascens a Segona Divisió A. Viatja en aquests moments per carretera, des de Dénia, i espera poder fer ja aquesta nit el seu primer entrenament a Estepona.
Aquest matí a les vuit es carregava al bus tot el material i les il·lusions al Municipal de Santa Eulària. I després cap al port. L’expedició penyista inicia una aventura que, més curta o més llarga, és ja història per a una població d’onze mil habitants, la tercera part que els 33.000 d’Almendralejo, la ciutat menys poblada de la Segona Divisió A. La plantilla viatja en plena forma. Pensen que un torneig curt, per les seves característiques d’equip elèctric els pot beneficiar.
La Penya arriba a Màlaga amb la novetat del migcampista esquerrà del planter, de 17 anys, Pau Ferrer. Entra en la convocatòria després d’haver deixat molt bona impressió als entrenaments previs.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici