Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els jugadors ja s'entrenen al camp de manera individual després de més de 2 mesos aturats
La Penya Esportiva Santa Eulària ha reprès els entrenaments després de més de dos mesos inactius. Durant el confinament, els jugadors s’han hagut d’exercitar pel seu compte. Des d’avui ja ho fan damunt la gespa del camp municipal.
L’equip de Raúl Casañ inicia així la preparació per al playoff exprès d’ascens a Segona Divisió. Tot ii que els mitjans no han pogut accedir a les instal·lacions, el que es veu a les imatges que ha enviat el club no són sessions tan individuals com a Primera. La preparació per al playoff serà llarga. Quasi dos mesos abans d’afrontar la fase d’ascens exprés que arrencarà dia 18 de juliol. En el cas de la Penya, té tres partits per davant. Si els guanya, pujaria a Segona Divisió per primera vegada a la seva història.
El conjunt pitiús ha fet públic que dues de les persones sotmeses a les proves mèdiques del coronavirus han donat positiu. Estan bé, però romanen confinats a ca seva per evitar contagis. La Penya no ha especificat si són futbolistes, membres del cos tècnic o encarregats de material.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui