Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Els eivissenc preparen un protocol de seguretat per tornar a l'activitat i ha de resoldre l'ERTO que tenen amb la plantilla
Després d’una setmana plena de tensió entre l’Atlètic Balears i la Unió Esportiva Eivissa, el tercer en discòrdia, la Penya Esportiva, ultima els tràmits per tornar als entrenaments.
El conjunt pitiús ja te el vistiplau de l’Ajuntament del municipi per tornar als entrenaments. Ara els eivissenc preparen un protocol de seguretat per tornar a l’activitat.
A més, per poder tornar als entrenaments, la Penya Esportiva ha de resoldre la situació de l’ERTO que afecta a la plantilla i al cos tècnic del conjunt pitiús.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts