Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

Els eivissencs s'enfronten dissabte al Marbella en la primera ronda del playoff d'ascens
La Penya Esportiva ha estat el darrer dels tres equips balears que han viatjat a terres andaluses. Allà, concretament a Marbella, els eivissencs s’enfronten a l’equip de la localitat, el Marbella, en la primera ronda del playoff d’ascens a Segona Divisió.
Els de Raúl Casañ han estat ben matiners. Tot el material i les il·lusions s’han carregat al Municipal de Santa Eulària. Allà, la plantilla s’ha acomiadat de familiars i aficionats. D’aquesta forma, l’expedició penyista ha iniciat una aventura, que més curta o més llarga, és ja història per a una població d’onze mil habitants, una tercera part dels 33 mil d’Almendralejo, la ciutat menys poblada de Segona Divisió A.
La pròxima aturada ha estat al port. A diferència dels altres equips illencs, la Penya Esportiva viatgen via marítima. El viatge cap al somni del futbol professional ja ha començat.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència