Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Hi han arribat quatre fitxatges i n'han partit sis futbolistes per capgirar el destí de l'equip
Diumenge torna la competició a Segona Federació i, d’entre els equips de les illes, qui viu una situació més complicada és la Penya Independent. És a vuit punts de la salvació. Per intentar reaccionar, Mario Ormaechea ha revolucionat la plantilla. De moment, han arribat 4 fitxatges i sis jugadors han abandonat el club.
Una de les esperances per reconduir la situació és el davanter valencià Joan Piera, ex de la Penya Esportiva i el Portmany.
Mario Ormaechea va arribar en la jornada 9 a una plantilla que no era la seva i ara tracta de reconstruir-la a mitjan temporada. La salvació és un repte molt complicat i ara venen dos partits seguits fora: primer, el Torrent. Divuit finals al davant per al grup d’Ormaechea.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya