El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Aquest dimecres l'equip eivissenc disputarà la ronda preliminar de la Copa del Rei a Mollerussa
124
Escolta la noticia sencera aquí: https://ib3.org/carta?id=9e7e7646-a249-4c1a-9917-58787d7440c6&type=TV&t=248&f=1200
La Penya Independent disputarà aquest dimecres a les vuit i mitja del vespre a Mollerussa la ronda preliminar de la Copa del Rei amb l’ambició de guanyar i classificar-se per la primera eliminatòria a partit únic davant un equip de Primera Divisió. Els de Sant Joan de Labritja esperen competir al màxim de possibilitats. “És una il·lusió i un somni passar aquesta eliminatòria i poder rebre a un equip professional de màxima categoria”, ha explicat al programa Esports 3 Migdia d’IB3 Ràdio el seu president, Antoni Curuné.
Per altra banda, l’entrenador Carlos Tomás diu “que l’equip no ha entrenat el llançament de penals perquè estan convençuts que poden superar l’eliminatòria. M’agradaria si la passam que ens toqui el Vila-real o el Llevant com a rival”.
Aquesta serà la primera vegada en la història que la Penya Independent jugarà la Copa del Rei. Ara bé, en cas de guanyar al Mollerussa la pròxima eliminatòria no es podrà jugar al camp de futbol de Sant Miquel perquè la Federació no ho ha autoritzat.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca