Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els de Dani Mori no surten de la penúltima plaça i tenen la salvació a set punts
Acomiadar la primera volta amb sensacions positives. Aquesta és l’esperança a la qual s’aferra una Penya plagada de baixes de cara a la sortida a Vila-real.
Les xifres quan arribam a l’equador del viatge parlen per elles mateixes. Dotze punts, dues victòries, cap fora de casa, i només deu gols. La millora a la segona part del campionat haurà de ser dràstica si es vol seguir xerrant de salvació.
Per començar la remuntada, un triomf inesperat a la ciutat esportiva del Vila-real ajudaria a veure menys negre l’horitzó penyista.
L’única cosa que desitja Dani Mori, míster dels eivissencs, és un xic de bona sort. Sense gols al minut 96 ni targetes vermelles és més fàcil conjugar el verb guanyar.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle