Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els de Dani Mori no surten de la penúltima plaça i tenen la salvació a set punts
Acomiadar la primera volta amb sensacions positives. Aquesta és l’esperança a la qual s’aferra una Penya plagada de baixes de cara a la sortida a Vila-real.
Les xifres quan arribam a l’equador del viatge parlen per elles mateixes. Dotze punts, dues victòries, cap fora de casa, i només deu gols. La millora a la segona part del campionat haurà de ser dràstica si es vol seguir xerrant de salvació.
Per començar la remuntada, un triomf inesperat a la ciutat esportiva del Vila-real ajudaria a veure menys negre l’horitzó penyista.
L’única cosa que desitja Dani Mori, míster dels eivissencs, és un xic de bona sort. Sense gols al minut 96 ni targetes vermelles és més fàcil conjugar el verb guanyar.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061