Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El 23 per cent han sentit por de morir. El 70 per cent por que es contagiï o es mori un ésser estimat
La Salut mental i el benestar emocional han quedat qüestionats en aquest any de pandèmia. Estam més tristos, més cansats, apagats. Dormim pitjor. Segons el darrer informe del CIS el 42 per cent dels espanyols pateix insomni, i la meitat de la població se sent esgotada. El 23 per cent han sentit por de morir. El 70 per cent por que es contagiï o es mori un ésser estimat. I això fomenta, diu Oriol Lafau, coordinador autonòmic de Salut Mental, l’aparició de fòbies com la fòbia al contacte social o l’agorafòbia.
Almanco un 6% dels ciutadans ha anat al psicòleg o al psiquiatre. Els trastorns més comuns: l’ansietat i la depressió. I els més petits no en queden exempts. Segons l’enquesta, el 52 per cent dels pares han notat un canvi en el comportament dels seus fills. Diuen que el 72 per cent ha patit canvis d’humor, un 78 per cent canvis en els hàbits de vida. Un 30 per cent pateix insomni.
Des que començà la pandèmia, el 60 per cent ens preocupam més per la nostra salut. A més, la meitat passam pena que la pandèmia formi ja part de la nostra vida i que mai no tornem ja a ser qui erem.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici