Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

"El cos i la cosa" és la darrera exposició del pintor Sebastià Zanoguera
I això que veis és un dels dibuixos digitals que aquest divendres vespre ompliran les parets de Can Garau, a Sencelles. Amb motiu de l’exposició “El cos i la cosa”, el pintor Sebastià Sanoguera crearà imatges en viu sobre la música en directe de Marcel Cranc.
El cos com a matèria i el pas del temps són els vincles que uneixen les obres de l’exposició “El cos i la cosa”. Sebastià Zanoguera es considera pintor i retratista. Utilitza el cos per explicar la persona, la pintura com a metàfora de la carn.
Matar l’esperit, centrar-me en el cos, intentar extreure d’aquesta part matèrica que mos pot explicar de sa vida. Les obres de Zanoguera dialoguen amb les d’altres 5 artistes i amics del pintor, com Abraham Calero, Miquel Mesquida i Teresa Matas.
Aquest divendres, l’exposició es tornarà un xou d’art en viu. La música de Marcel Cranc inspirarà Zanoguera a crear dibuixos digitals que es projectaran in situ, per tal que art i música transcendeixin la matèria.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions