Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

"El cos i la cosa" és la darrera exposició del pintor Sebastià Zanoguera
I això que veis és un dels dibuixos digitals que aquest divendres vespre ompliran les parets de Can Garau, a Sencelles. Amb motiu de l’exposició “El cos i la cosa”, el pintor Sebastià Sanoguera crearà imatges en viu sobre la música en directe de Marcel Cranc.
El cos com a matèria i el pas del temps són els vincles que uneixen les obres de l’exposició “El cos i la cosa”. Sebastià Zanoguera es considera pintor i retratista. Utilitza el cos per explicar la persona, la pintura com a metàfora de la carn.
Matar l’esperit, centrar-me en el cos, intentar extreure d’aquesta part matèrica que mos pot explicar de sa vida. Les obres de Zanoguera dialoguen amb les d’altres 5 artistes i amics del pintor, com Abraham Calero, Miquel Mesquida i Teresa Matas.
Aquest divendres, l’exposició es tornarà un xou d’art en viu. La música de Marcel Cranc inspirarà Zanoguera a crear dibuixos digitals que es projectaran in situ, per tal que art i música transcendeixin la matèria.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992