Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El Museu de Pollença n'ha recopilat una quarantena d'obres pictòriques provinents de col·leccions particulars.
Pollença fa una passa més per conèixer la figura de Guillem Bestard. El Museu de Pollença n’ha recopilat una quarantena d’obres pictòriques provinents de col·leccions particulars.
L’any que ve veurà la llum “Escala de grisos”, un documental sobre Bestard i la republicana Margalida Comas, obra d’Antoni Torres i Toni Capellà, i coproduït per IB3.
Guillem Bestard va ser el primer fotògraf professional de Pollença. Ara, però, en podem conèixer una altra cara. La del pintor. Com a fotògraf i pintor autodidàctic, és inevitable apreciar com l’ull fotogràfic de Bestard impregna la seva pintura.
Bestard estimava l’art en tots els seus vessants. Això el va convertir en un aglutinador de la cultura a la comarca, i en un importador de figures com Anglada-Camarassa i Tito Cittadini. Les seves fotografies són el fil conductor de la fira de Pollença d’aquest diumenge. I la seva obra, en conjunt, és el testimoni d’una persona que sap mirar.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació