Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La instal·lació s'ha reobert al públic després de comprovar-ne el sistema de succió
La piscina de la urbanització de Mijas (Màlaga) on dimarts passat van morir un home i dos dels seus fills menors, d’origen britànic, compleix tots els requisits i la normativa vigent, per la qual cosa s’ha autoritzat la seva reobertura, segons assegura avui el club Costa World, propietari de les instal·lacions.
En un comunicat emès aquest dimecres pel Club la Costa World, complex turístic en el qual s’allotjava la família britànica, s’afirma que la Guàrdia Civil “ha portat una completa recerca de la qual s’extreu que la piscina compleix tots els requisits”.
Els morts són un home de 53 anys, el seu fill de 16 i la seva filla de 9, que passaven una setmana de vacances a Espanya al costat de la mare de la família i un altre fill, que eren a la urbanització quan van ocórrer els fets.
El succés va ocórrer sobre la 13.30 hores d’aquest dimarts quan, segons testimonis presencials, la nena de nou anys tenia problemes per a sortir de la piscina i el seu pare va entrar per a socórrer-la. Però ell tampoc va poder abandonar-la, per la qual cosa el fill de 16 anys va acudir a auxiliar-los i també va resultar ofegat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992