Desenes de binissalemers han participat en el concurs de trepitjar raïm. Una activitat, supervisada pel personatge de Dionís, que de cada any té més expectació i que aquest diumenge ha omplit la plaça del municipi.
S’han llevat les sabates i s’han ficat dins les botes de vi amb un objectiu comú: treure el màxim de most possible. Els que més n’aconsegueixen obtenen un premi.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa