La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
L'acte s'ha emmarcat en el Dia del Record de les Víctimes i també s'hi han dipositat flors
Una placa senyalitza en el cementiri de Palma la fosa comuna més gran de les Balears. En els actes del Dia del record de les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme, s’ha descobert “l’Arbre de la Memòria”, una escultura de l’arquitecte Sebastiano Rossi.
El segon arbre de la memòria de les Balears ha estat descobert en el cementeri de Palma, just en la fosa comuna més gran de les Illes. L’escultura que té cinc branques per fer visibles les cinc illes, és una cessió de l’arquitecte Sebastiano Rossi, que ja ha senyalitzat de la mateixa manera la fosa de Formentera.
El Dia del record de les víctimes del franquisme que oficialitzà l’any passat l’Ajuntament de Palma, ret homenatge al batle Emili Darder, al diputat Alexandre Jaume, ambdós fills il·lustres de Palma, a Antoni Mateu, batle d’Inca i a l’empresari Antoni Maria Ques. Tots afusellats una nit com la d’avui, fa 82 anys.
En la lectura del manifest, la dramaturga eivissenca Carme Planells ha dit “que per una piulada o un rap avui dia t’envien a presó”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura