Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Govern ha fet una campanya de vols aeris a les Pitiüses per detectar l'afectació a les Pitiüses
L’escarabat Tomicus destruens, també conegut com a perforador de pins, actua així: primer forada el tronc i ja a dins fa unes galeries que van debilitant l’arbre. A Formentera hi ha pinades afectades per tota l’illa, la sequera ha fet que els pins més debilitats morin.
El Govern ha fet vols de reconeixements a les Pitiüses per detectar els arbres infectats i eliminar-los per evitar nous contagis.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata