Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Conclou el desmantellament del molí malmès i continua la investigació per esclarir les causes de la fissura
La planta de residus des Milà ha recuperat aquest dilluns la plena normalitat. L’activitat s’hi va interrompre dia 29 de novembre, a causa del perill de caiguda d’un molí eòlic amb una fissura irreparable a la base. El desmantellament es va dur a terme divendres, i continua la investigació per esclarir les causes exactes de l’avaria.
Gairebé vint dies després de clausurar-se per motius de seguretat, la planta des Milà ha recuperat aquest dilluns la plena normalitat. Alguns camions ja han pogut accedir-hi durant el cap de setmana per descarregar, però fins avui no s’ha posat en marxa el tractament de residus.
Durant les pròximes setmanes, està previst abocar-hi les deixalles que, mentrestant, s’han acumulat tant a l’antic abocador des Milà com a altres plantes privades. La reactivació de l’activitat només ha estat possible després del desmuntatge complet del molí més pròxim a la planta, que presentava una fissura irreparable.
Ara, s’han d’analitzar les restes de l’estructura per determinar les causes que van ocasionar el trenc. Podria tractar-se d’un defecte de disseny, de fatiga de material o, senzillament, a conseqüència de fenòmens atmosfèrics.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19