Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els establiments que ja han obert portes destaquen el volum de reserves per Setmana Santa
L’oferta hotelera de Menorca a l’inici del mes d’abril és encara poc representativa: segons l’Associació Hotelera de Menorca (ASHOME), les places disponibles no arriben al 20%. Els que s’han decidit a obrir ja, ho han fet tenint en compte l’augment de programació de connexions aèries internacionals. Segons els responsables de dues cadenes hoteleres de l’illa que han fet el pas, les previsions d’ocupació són bones, sobretot, durant la Setmana Santa.
L’inici de la temporada també suposa la reincorporació dels treballadors fixos discontinus als seus llocs de feina. De moment, l’obertura primerenca d’alguns establiments comporta que entorn d’un 30% ja hagin tornat a la feina des de l’1 d’abril més; però -segons apunten els responsables de les dues cadenes hoteleres- la resta no trigarà gaire a incorporar-se.
Les obertures d’hotels seran un degoteig durant les pròximes setmanes. Així i tot, no serà fins al maig quan la gran part de la planta hotelera doni el tret de sortida a la temporada.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte