Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El preu dels bitllets després de l'estiu oscil·laran entre 60 i 180 euros per trajecte per als no residents
La tarifa bàsica d’un trajecte entre l’aeroport de Menorca i el de Barcelona serà de 60 euros, sense descompte de resident, però pot arribar fins als 180, si les companyies així ho decideixen. Això suposa que l’oscil·lació de preus es pot incrementar fins a un 200 per cent.
La Plataforma el transport aeri ofega Menorca creu que les tres freqüències diàries que es preveuen de dilluns a divendres són suficients, però no les dues de dissabte i diumenge. Encara es desconeix si aquestes seran les condicions definitives, però la posada en marxa del servei sí que ja té una data.
També es preveu que l’obligació de servei públic sigui oberta, és a dir, que es podrà adjudicar a més d’una companyia, com passa al servei interilles, per evitar un monopoli.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya