Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El preu dels bitllets després de l'estiu oscil·laran entre 60 i 180 euros per trajecte per als no residents
La tarifa bàsica d’un trajecte entre l’aeroport de Menorca i el de Barcelona serà de 60 euros, sense descompte de resident, però pot arribar fins als 180, si les companyies així ho decideixen. Això suposa que l’oscil·lació de preus es pot incrementar fins a un 200 per cent.
La Plataforma el transport aeri ofega Menorca creu que les tres freqüències diàries que es preveuen de dilluns a divendres són suficients, però no les dues de dissabte i diumenge. Encara es desconeix si aquestes seran les condicions definitives, però la posada en marxa del servei sí que ja té una data.
També es preveu que l’obligació de servei públic sigui oberta, és a dir, que es podrà adjudicar a més d’una companyia, com passa al servei interilles, per evitar un monopoli.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061