El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La reunió es durà a terme a l'Ateneu de Felanitx el proper dilluns de 10 de setembre
135
La Plataforma Antiautopistes ha decidit canviar la ubicació de l’assemblea oberta contra l’autopista Llucmajor-Campos que s’ha de celebrar el proper dilluns de 10 de setembre. Ho fa, asseguren, perquè “l’àmbit de la dreta campanera” ha organitzat una concentració fora del local on s’havia de celebrar la reunió. Per aquest motiu, han decidit traslladar-la de Campos a Felanitx, concretament a l’Ateneu.
Des de la plataforma denuncien, en un comunicat, “la intimidació” que suposa concentrar-se fora del local on s’havia de celebrar la reunió. També critiquen les “pressions que ha rebut la gestora de l’espai per tal que l’assemblea no se celebri”.
L’organització assegura que “existeixen molts altres interessos per tal que s’acabi construint l’autopista, pel que la dreta no vol deixar passar aquesta oportunitat”. Malgrat això, la plataforma segueix ferma en “la defensa del territori” i “aturar aquesta nova destrossa”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits