Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Denuncia l'actuació del Govern actual a favor del projecte
La Plataforma Antiautopistes denuncia l’actuació del Govern actual a favor del projecte de desdoblament Llucmajor-Campos. Unes obres que actualment es troben paralitzades per mor d’un recurs interposat en contra de l’adjudicació del Consell de Mallorca.
La plataforma ha elaborat un monogràfic, titulat ‘Pus carreteres‘, on s’exposen les xifres del projecte. Una infraestructura que té un pressupost de 27,4 milions d’euros i que suposarà un increment de la calçada de fins a 42 metres d’amplària.
Aquesta denuncia, en forma de diari, respon a les declaracions de la consellera de Territori i Infraestructures del Consell de Mallorca, Mercedes Garrido, que ha exposat la intenció de tirar endavant amb les obres una vegada el recurs presentat es resolgui.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia