La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Critiquen la construcció d'una rotonda elevada de 280 metres d'amplada, més gran que la plantejada pel PP
La plataforma antiautopistes fa una darrera crida als partits polítics amb responsabilitat de Govern a Mallorca, perquè redimensionin el desdoblament de la carretera Llucmajor-Campos.
Una vintena d’activistes de l’assemblea han mostrat els plànols del projecte per fer visible l’impacte ambiental que diuen que tendrà el nou traçat. Retreuen al Consell de Mallorca que no ha tret a exposició pública els canvis que ha realitzat al projecte inicial del Partit Popular i que, per tant, no ha estat debatut per la societat.
Consideren que, tant per la mida com per la velocitat de circulació permesa, es tracta d’una autopista encoberta i critiquen la construcció d’una rotonda elevada de 280 metres d’amplada que ocuparia 4 hectàrees i mitja, més gran que la plantejada pel PP.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca