El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Més per Mallorca també n'ha presentat, exigeix que la reforma no suposi un augment de passatgers
La plataforma contra l’ampliació de l’aeroport ha presentat més de 2.500 al·legacions al projecte i afirmen que AENA té intenció d’ampliar la capacitat operativa de Son Sant Joan. Més per Mallorca també hi ha presentat al·legacions, i exigeix que la reforma no suposi un augment de passatgers.
La plataforma contra l’ampliació de l’aeroport de Palma ha presentat 2.500 al·legacions al projecte. Ho ha fet al registre de delegació del Govern. Reclamen la retirada dels quatre projectes perquè, segons afirmen, AENA ha ocultat a la ciutadania les seves vertaderes intencions, que segons la plataforma són ampliar la capacitat operativa de l’aeroport per gestionar més avions i més passatgers. Desconfien del gestor aeroportuari, tot i haver dit que el projecte serà reformulat.
Més per Mallorca també ha presentat les seves al·legacions al projecte de l’aeroport, entre les quals, que les actuacions no suposin un creixement de l’activitat i la inversió en transport públic que faciliti un accés sostenible a Son Sant Joan.
Aquesta setmana es tornen a reunir AENA amb el Govern per explicar la modificació del projecte, que preveu la reducció de nous aparcaments per treballadors i usuaris, i de posicions d’estacionament d’aeronaus.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals