Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Aena ha anunciat que reformularà el projecte, que compta amb una forta oposició de científics i entitats ecologistes
La Plataforma contra l’ampliació de l’aeroport de Palma assegura que la fermesa que exigeixen al Govern, és la mateixa amb què defensaran que no s’ampliï aquesta infraestructura. Per això, el Dia de les Illes Balears faran la primera concentració a les 17 h davant la Delegació del Govern. Critiquen que la Comissió Balear de Medi Ambient hagi accedit a les demandes d’Aena i desconfien que el gestor aeroportuari redimensioni el projecte de manera substancial.
Des del Govern, defensen la feina feta i es mostren satisfets amb el darrer moviment d’Aena, tot i que respecten la decisió de la Plataforma. Diuen, això sí, que són conscients de la sensibilitat que té la societat envers aquest tema. Aquest divendres a l’aeroport de Son Sant Joan, la majoria de passatgers amb què hem pogut parlar s’han mostrat contraris a la seva ampliació.
La setmana que ve, una delegació del Parlament Europeu viatjarà a Mallorca per conèixer les infraestructures de transport i es reuniran amb el director de Son Sant Joan, Tomás Melgar.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora