Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Diuen que la justícia no tindrà temps d'estudiar la situació de les famílies afectades
87
La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca s’oposa a la llei de desnonaments exprés que ha aprovat recentment el Congrés dels Diputats. Es tracta, recordem-ho, d’una modificació de la Llei d’enjudiciament civil per accelerar el desallotjament de les cases particulars ocupades. Quan la reforma entri en vigor, es podrà resoldre tot el procés en només 20 dies.
Fins ara l’expulsió es podia allargar mesos. La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca alerta que amb un termini tan curt com el que planteja la nova normativa serà molt difícil que el jutge estudiï el cas concret i les necessitats de cada família. A més, lamenten que no es proposin alternatives per a les persones que no poden accedir a un habitatge digne. L’entitat considera que les administracions públiques no han apostat, històricament, per les polítiques ambicioses en matèria habitatge.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments