La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Asseguren que no hi ha hagut debat polític i que el conseller d'educació no ha liderat el procés
Un any després de presentar el seu document de pacte educatiu al Parlament, la plataforma Illes per un Pacte es mostra decebuda per les conclusions i per la lentitud de la tramitació parlamentària.
Asseguren que hi ha hagut manca de debat polític en la comissió parlamentària que havia de debatre el document, aprovat pel Consell Escolar de les Illes. I, a més, lamenten la manca de lideratge del conseller d’Educació, Martí March, en aquest procés.
La plataforma, que integra diferents agents de la comunitat educativa, insisteix que el pacte educatiu és imprescindible per adaptar-se a la nova realitat a les aules i per evitar la inestabilitat cada vegada que hi ha un canvi de color polític al govern.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta