Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Exigeixen una brigada de manteniment destinada a la zona
La plataforma ‘Per a una Platja de Palma Cívica’ exigeix a l’Ajuntament una brigada de manteniment específica per al districte. Asseguren que el deteriorament de la zona és insostenible. Hi han localitzat més de 1.700 deficiències en les darreres setmanes. Una documentació que han registrat a Cort per denunciar l’abandonament que, segons asseguren, pateixen.
Voreres rompudes, paviment deteriorat, senyals il·legibles o mobiliari urbà deficient. Són, asseguren, fins a un 400% més de desperfectes dels que documentaren fa només dos anys. La plataforma, integrada per veïnats, comerciants i hotelers, exigeix a l’Ajuntament una solució.
L’associació hotelera de la Platja de Palma critica, a més, la deixadesa, diuen, de l’ajuntament després de les inversions milionàries que ha fet el sector privat a la zona.
Però el descontentament va més enllà entre els residents de la zona que asseguren que se senten abandonats.
La majoria de les més de 1.700 deficiències presentades avui dilluns a l’Ajuntament corresponen a Platja de Palma, moltes d’elles, a més, de primera línia. Però també n’hi ha de Can Pastilla i de l’Arenal.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats