Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Segons la Plataforma per la Catalogació els punts més complicats són els que es troben entre dos municipis
Sant Joan de Labritja es tracta d’un dels municipis de l’illa amb més camins dins del seu territori, i que disposa també d’una notable població disseminada.
La Plataforma per la Catalogació dels Camins Públics d’Eivissa proposa un treball coordinat entre institucions, i demana que el Consell d’Eivissa doni els mitjans tècnics i jurídics als Ajuntaments per protegir-los i potenciar-ne la xarxa, així com el seu ús entre la població.
Afirmen que els punts més complicats són els que es troben entre dos municipis, o que passen prop de terrenys privats.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció