Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

És probable que les pluges de la DANA en siguin la causa
La platja de Can Generós de Sóller du tancada tres dies. És probable que les pluges de la setmana passada en siguin la causa. Les darreres analítiques de l’aigua varen presentar un elevat índex de contaminació i l’Ajuntament va decidir posar la bandera vermella per prohibir-ne el bany. Aquest dilluns, es tornaran a repetir aquestes anàlisis i, si els resultats són compatibles amb el bany, la platja es tornarà a obrir als banyistes.
No és només la bandera vermella. Les gandules són buides i no hi ha cap banyista a la mar. Ja no ha tornat a ploure i el torrent de sa Figuera no ha arrossegat més aigua. Les analítiques són rutinàries: es duen a terme cada quinzena.
Qui esperen un bon resultat són els comerços. L’afluència de gent ha minvat aquest cap de setmana i s’ha notat en la caixa.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta