economia
Els hotelers de la Platja de Palma assenyalen el mes d’abril com a data per iniciar la desescalada turística. Segons Juan Miguel Ferrer, CEO de Palma Beach, aquesta zona turística ha de llançar “el tret de sortida” de la temporada a Mallorca.
Amb la mirada posada a l’estiu i no a la Setmana Santa, el més d’abril obriran 13 hotels a la Platja de Palma, el que permetra disposar d’entre 3.000 i 4.000 places. Són 8 empreses diferents: Hipotels (1), Grupotel (2), la cadena Riu (2), Hoteles Allsun (3), Hoteles Occidental (1) THB Hoteles (1), Grupo Pabisa Hotels (1) i Grup Iberostar (2).
En aquests moments a Platja de Palma hi ha 11 establiments oberts amb 1.688 places. Les noves obertures del més d’abril són segons la marca Palma Beach un missatge clar cap a Europa. Segons Pedro Marín, gerent de l’empresa, l’obertura és “una tendència molt positiva que marcarà la confirmació de les reserves necessàries.”
Afegeix, Juan Miguel Ferrer CEO de Palma Beach que “allò important és poder dir, que els hotels obriran.” Assegura que “varen aprendre molt” de la prova pilot de l’any passat i que els equips estan “formats i preparats” per fer feina.
Segons l’Associació Hotelera de la Platja de Palma, és necessari donar seguretat al sector en una temporada que s’inicia sense cap previsió d’ocupació. La presidenta, Isabel Vidal demana que el Govern estableixi una data d’inici de la temporada, una data pels corredors segurs i pel passaport sanitari “per donar seguretat al sector”.
Precisament amb la mirada posada a Europa, la marca Palma Beach llança la campanya “Life is better”, 8 anuncis que es distribuiran a través de xarxes socials i que va dirigida a Alemanya, Austria i Suïssa, per després distribuir-se per la resta d’Europa.
L'associació de transport de viatgers considera l'enduriment de les sancions un atac directe a la seva activitat
Se n'han comprat el doble que l'any passat i la xifra és superior a les registrades abans de la pandèmia
Els sindicats denuncien que la "nefasta gestió" de l'empresa pública ha ocasionat pèrdua de qualitat i regularitat en el servei
Durant la visita de la consellera d'Hisenda, l'empresa ha detallat aspectes d'un projecte que preveu una inversió de cinc milions