Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Empresaris i professionals del sector turístic es reuneixen en el II Fòrum Platja de Palma
Actualitzar el comerç és l’assignatura pendent de Platja de Palma. És una de les reclamacions que s’han fet a la segona edició del Fòrum Platja de Palma, en el qual s’ha parlat del present i el futur d’aquesta zona turística.
Al llarg del matí s’hi ha parlat de com millorar en qüestions com la qualitat, la seguretat i el posicionament com a destinació de turisme de congressos i esportiu.
Avui dia, a Platja de Palma hi queda un 12% de la planta hotelera oberta després d’una temporada que no ha anat malament. Però remarquen que no ha estat una temporada rècord, com s’havia previst fa uns mesos.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata