Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Tècnics d'Emergències i Protecció Civil han avaluat l'estat de la zona
La tempesta del passat dijous va destrossar la platja del Torrent i va arrossegar al seu pas hamaques i para-sols. També va tombar alguns arbres. El restaurant va quedar inundat i ple de fang, tenia tan mal aspecte que el propietari donava per perduda la temporada. Però avui, després d’uns dies molt intensos de feina, entre tots els treballadors han aconseguit reobrir l’establiment i tornar la platja a la normalitat.
No hi ha tan bones notícies per al restaurant Ses Boques de la zona del Cubells. També va patir els efectes de la tempesta i, tot i que els desperfectes no són greus a l’establiment, sí que ho son al camí d’accés.
Avui matí, tècnics d’Emergències i Protecció Civil han avaluat l’estat de la zona i la carretera principal per veure si ha de continuar el Pla territorial de protecció civil (Platerbal) del Govern. També hi ha acudit un geòleg de Palma. Els veïns poden recollir coses de les seves cases en un horari determinat, i sempre acompanyats per seguretat.
El subministrament d’aigua i llum continua tallat en aquesta zona.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants