Els més petits han trobat a faltar retrobar-se amb els amics i anar al parc
A Formentera, el sol ha acompanyat i ha convidat els més petits a sortir als carrers en aquesta primera jornada de desconfinament progressiu. Els hem vist amb patinets, pilotes i d’altres que sortien, simplement a passejar.
La platja des Pujols ha estat un dels punts on des de primera hora del matí s’hi ha vist més afluència.
Els més grans són molt conscients de la situació que vivim ara mateix i, segons ens han explicat els pares, han passat aquest confinament com a campions, però eren inevitables les ganes de poder sortir de casa, sobretot dels que viuen a pisos.
El que més han trobat a faltar ha estat, però, poder retrobar-se amb els amics o anar al parc, que com sabeu encara no està permès.
Tot i això, avui els carrers de Formentera han tornat a omplir-se de vida.