D’arreu del món fins a Mallorca per aprendre català
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull

Ja fa vuit dies que està tancada al bany pel vessament d'aigües fecals
La Platja Gran de Ciutadella es va tancar dia 21 d’agost per un vessament d’aigües fecals procedent de l’estació de bombament del Canal Salat, a conseqüència de la pluja caiguda. Des de llavors s’han fet diverses anàlisis de la qualitat de l’aigua. La que es va recollir fa 48 hores va resultar apta pel bany, però les noves pluges d’ahir sembla que podrien haver tornat a provocar vessaments. Per tant, segur que, com a mínim, fins d’aquí a dos dies no es podrà reobrir (serà quan es tinguin els resultats definitius de les mostres recollides avui). Al juliol i al maig ja es van produir situacions similars que van obligar a tancar aquesta platja urbana.
El problema es troba en la intensitat de la pluja i en el fet que la xarxa de clavegueram de gran part del nucli urbà Ciutadella no compta amb canalitzacions independents per a evacuar les aigües pluvials; tot i que a cada carrer que s’obre a Ciutadella es fa aquesta separació. Però és una feina lenta i, per tant, quan plou aquesta aigua conflueix amb les fecals i provoca que la bomba del Canal Salat no pugui absorbir la crescuda. Un problema difícil de resoldre amb rapidesa, però que s’arrossega des de fa més de quaranta anys.
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret