Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Els especialistes de l'Institut Mallorquí de Ciències de l'Espai guiaren ahir vespre desenes de famílies
Després de les plogudes que ahir varen caure a molts pobles de Mallorca, arribava la “pluja d’estels”. Un fenomen conegut com a Llàgrimes de Sant Llorenç i que enguany va tenir lloc amb lluna nova i, per tant, emmarcat en una nit més fosca de l’habitual.
Els especialistes de l’Institut Mallorquí de Ciències de l’Espai guiaren ahir vespre desenes de famílies que ompliren el Castell. Un escenari privilegiat per a un fenomen que es repeteix cada any.
Una introducció a les constel·lacions més populars del cel, la observació dels estels i els planetes a través d’un telescopi o la contemplació dels Perseids a simple vista: aquestes foren algunes de les activitats que arrancaren a l’interior del castell a les nou del vespre. Les activitats es van prolongar fins a les dues de la matinada.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats