Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els visitants s'han trobat amb complements, moda i artesania, menjar i bestiar; com les ovelles
Amb un cel tapat que avisava de l’arribada de pluja, Llucmajor ha donat a primera hora del matí la benvinguda al darrer dia de la 43a Mostra Llucmajorera.
Ha estat un vaivé de gent. Persones encuriosides per les paradetes que han omplit els carrers del municipi i s’han trobat amb complements, moda i artesania, menjar i bestiar, com les ovelles.
De cop i volta, s’ha posat a ploure i els paraigües s’han convertit en els principals protagonistes. Els més perjudicats han estat els firaires, que han hagut de tapar els seus productes i les atraccions han quedat aturades.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals