Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Diumenge serà la jornada de més moviment als aeroports d'Eivissa i Menorca
Ni el mal temps és excusa per deixar de fer-se una foto als llocs més emblemàtics de Mallorca pels turistes, nacionals i internacionals, que han omplert avui dissabte Palma. Al Llevant de Mallorca els turistes no han perdut detall dels efectes del temporal a la mar.
I és que precisament en el dia d’avui ha estat quan més trànsit de passatgers hi ha hagut a l’aeroport de Son Santjoan aquests dies de festa de Setmana Santa. N’han estat més de 127.000.
Demà diumenge serà la jornada de més moviment als aeroports d’Eivissa i Menorca. Concretament 192 vols i prop de 30.000 viatgers a les Pitiüses i a Menorca 76 operacions i uns 9.200 passatgers.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061