Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Les plogudes han ocasionat inundacions, però han estat ben rebudes perquè han permès apagar alguns dels focs
Gran part de la costa est d’Austràlia, devastada pels intensos incendis que ha viscut el país durant els darrers mesos, ha vist com aquest divendres ha caigut la pluja més forta en 20 anys.
Les plogudes han ocasionat inundacions però han estat ben rebudes perquè han permès apagar alguns dels focs més perillosos. Els pagesos també han rebut amb satisfacció les pluges que alleugereixen la greu sequera que pateixen.
Per primera vegada en mesos no hi ha hagut alertes per nous incendis i els focus actius s’han reduït a menys de la meitat.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat