Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El tancament al trànsit durant el cap de setmana afecta a una desena de carrers de la ciutat
Els vianants han pogut gaudir del Passeig marítim de Maó sense cotxes durant tot el dia de dissabte i també de diumenge, però la pluja ha fet que l’afluència fos molt baixa. El tancament al trànsit també implica que no es pot circular en vehicle a motor per trams d’uns cinc carrers d’aquest barri, com el tram final del carrer Fort de l’Eau o Sant Sebastià.
L’Ajuntament ha pres aquesta decisió perquè el cap de setmana passat es va comprovar que era una zona de molta afluència de ciutadans de totes les franges d’edat per les seves magnífiques vistes al port. Però al port mateix, a la vorera de la mar, també s’ha restingit el trànsit això sí, només durant unes hores ja que és una via de comunicació important de la ciutat. L’horari en què es pot circular sense cotxes pel port és els caps de setmana de 6 a 10 el matí i de 8 a 11 de la nit, és a dir, durant la franja de passeig dels adults.
En total, la mesura prohibeix el trànsit rodat a una desena de carrers durant el cap de setmana.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou