Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El tancament al trànsit durant el cap de setmana afecta a una desena de carrers de la ciutat
Els vianants han pogut gaudir del Passeig marítim de Maó sense cotxes durant tot el dia de dissabte i també de diumenge, però la pluja ha fet que l’afluència fos molt baixa. El tancament al trànsit també implica que no es pot circular en vehicle a motor per trams d’uns cinc carrers d’aquest barri, com el tram final del carrer Fort de l’Eau o Sant Sebastià.
L’Ajuntament ha pres aquesta decisió perquè el cap de setmana passat es va comprovar que era una zona de molta afluència de ciutadans de totes les franges d’edat per les seves magnífiques vistes al port. Però al port mateix, a la vorera de la mar, també s’ha restingit el trànsit això sí, només durant unes hores ja que és una via de comunicació important de la ciutat. L’horari en què es pot circular sense cotxes pel port és els caps de setmana de 6 a 10 el matí i de 8 a 11 de la nit, és a dir, durant la franja de passeig dels adults.
En total, la mesura prohibeix el trànsit rodat a una desena de carrers durant el cap de setmana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet