Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Aquest dijous a les set tendrà lloc la inauguració oficial, amb l'espectacle 'Per la defensa d'Eivissa'
Aquest dijous ha començat l’edició número XXIV de la fira Eivissa Medieval, que s’inaugura oficialment a les set de la tarda amb l’espectacle ‘Per la defensa d’Eivissa’ al Portal de ses Taules. Molts turistes ja han aprofitat el matí per visitar les paradetes. Enguany són més que mai, un total de 170 i 60 són d’artesans. Tot i el dia de pluja, els comerciants estan satisfets amb l’afluència de gent.
Entre les novetats, per primera vegada hi haurà ambientació a Vara de Rey i un espectacle de foc i pirotècnia divendres i dissabte vespre. També destaca un espectacle itinerant de gran format, ‘Suru l’elefant guerrer i el seu exèrcit’ de Grupos Arifa i la Fragua de Vulcano. Al carrer Major, al costat de la Catedral, es recrearà un passatge de les bruixes.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors