'Sortim al carrer' de Ciutadella i la 'Fira de producte local' de Llucmaçanes han quedat suspeses fins nou avís
La intensa pluja caiguda aquesta matinada i avui matí a Menorca ha coincidit amb la celebració d’una gran varietat d’activitats programades a diversos pobles de l’illa i que s’han hagut de suspendre. En concret, s’ha suspès la fira ‘Sortim al carrer’, preparada per l’Ajuntament de Ciutadella. També, la ‘Fira de producte local‘ de Llucmaçanes, que es posposa a un altre cap de setmana.
Es mantenen, però, les activitats programades a Ferreries, la Romeria de la Casa de Andalucia de Menorca i el Festival Menorca Jove, que se celebra avui capvespre as Castell.
La pluja ha deixat fins avui migdia 26 litres per metre quadrat as Mercadal i 23, a Ciutadella.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici