El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Tot i això, alguns artistes com Juan Magán, La Guardia o Tomeu Penya han pujat als seus respectius escenaris
190
La pluja que ha caigut a Palma durant les últimes hores d’aquest divendres i la matinada del dissabte ha ocasionat la suspensió dels concerts de Dorian i altres artistes, prevists per a les festes de Sant Sebastià.
Inicialment, l’Ajuntament de Palma ha informat al principi de la nit que havien estat interromputs els concerts programats en les places de l’Olivar i Joan Carles I a causa de la pluja, en aquests moments havien de pujar a l’escenari Pedro Rosa i Anegats.
Tot i això, alguns artistes com Juan Magán, a la plaça de la Reina; La Guardia, a Cort o Tomeu Penya, a la plaça Major, han pujat als seus respectius escenaris al voltant de la mitjanit.
Més tard, el mateix Consistori ha confirmat que les precipitacions de les últimes hores obligaven a suspendre les actuacions previstes en les places de l’Olivar (a les 00.00 hores actuava Meritxell Neddermann i a les 01.45 hores Miss Loopita) i Joan Carles I (a les 23.55 hores tenia previst tocar Dorian i a les 01.35 hores Avalanx).
De la mateixa manera, a la plaça de la Reina també s’ha aturat la música al voltant de les 00.30 hores, per la qual cosa l’actuació de Tapo & Raya prevista per a uns minuts més tard també s’ha suspès.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle