Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Amb paraigües a la mà. Així ha començat el dia de Sant Sebastià a Inca. Hi ha hagut gent, però molt manco de la que s’esperava. La ciutat s’havia preparat per rebre visites de palmesans. Els comerços anunciaven rebaixes. Però per segon any consecutiu el temps no ha acompanyat.
Tot i això, als restaurants encara esperen fer caixa. Si tot va bé, el dia de Sant Sebastià és com un diumenge. Però avui el mal temps ha fet que començassin el dia amb menys reserves del que sol esser habitual en un dia com aquest. Tot i això saben que la majoria de clients arriben sense avisar. I encara falta per servir els sopars.
Els botiguers esperen que el temps millori avui horabaixa i que es pugui recuperar la caixa que no s’ha fet al matí.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat